توری حشرات برای گلخانه ها - کود کشاورزی ، قارچ کش بیولوژیک ، کود بیولوژیک ، قارچ کش زیستی ، کود زیستی - ٠٩١٢٨٣٨١٨۴٢ - ۰۲۱۹۱۳۰۷۸۰۸

هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که ماه ها از محصولات گلخانه ای خود مراقبت کنید و متوجه شوید که از برداشت محصول لذت نخواهید برد زیرا هجوم حشرات ابتدا به آنجا رسیده است. کنترل آفات یک نبرد مداوم برای هر باغبانی است، اما بیشتر برای کسانی که رویکردی ارگانیک به گیاهان خود دارند. برای دور نگه داشتن حشرات بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی خشن چه گزینه هایی دارید؟ در ادامه به مبحث توری حشرات برای گلخانه ها میپردازیم. جهت اطلاع از محصولاتی مانند کود کشاورزی ، قارچ کش بیولوژیک ، کود بیولوژیک ، کود زیستی ، قارچ کش زیستی ، کود زیستی و آفت کش بیولوژیک ، کود ارگانیک، کشاورزی ارگانیک و گلخانه با رویان تیسان تماس بگیرید.

توری حشرات برای گلخانه ها

یکی از محبوب ترین انتخاب ها در کنترل آفات بدون مواد شیمیایی استفاده از توری حشرات است. این توری مشبک ظریف را می توان بر روی گیاهان خود کشید تا خزنده های خزنده را از محصولات گرانبهای شما دور نگه دارد.

به عنوان یک امتیاز اضافی، موانع حشرات همچنین می تواند به جلوگیری از خوردن میان وعده های دیگر حیات وحش به گیاهان شما از جمله پرندگان، خرگوش ها و حتی گوزن کمک کند. با این حال، اگر با حیوانات خاص یا جوندگان در حال جویدن هستید، تور حشرات کافی نیست.

برای اینکه نبرد شما با حشرات گیاهخوار کمی آسان تر شود، در اینجا پنج مورد از بهترین گزینه های پارچه توری حشرات در بازار در سال ۲۰۲۲ آورده شده است.

آیا به توری حشرات کشاورزی نیاز دارید؟

آیا به توری حشرات نیاز دارید؟

اگر گیاهان شما دارای علائم نیش هستند، می توانید از توری حشرات در گلخانه خود استفاده کنید. گفته می شود، اگر گیاهان شما با ردهای دندانی پوشانده شده اند، احتمالاً به کمک بیشتری نیاز دارید که یک پارچه نازک ارائه نمی کند. در مورد حشرات گلخانه ای مطالعه کنید تا بدانید که چگونه حشرات می توانند خوب و بد باشند و چگونه با آنها مقابله کنید.

Enpoint Insect Netting

بررسی Enpoint Insect Netting

توری حشرات Enpoint با اندازه سوراخ توری فقط ۱ میلی متر در ۱ میلی متر، به ایمن نگه داشتن گیاهان شما کمک می کند تا بتوانید در زمان مناسب از برداشت خود در آرامش لذت ببرید. پارچه مش سفید دارای ساختار نایلونی است، بنابراین هم قابل تنفس و هم سبک است.

علاوه بر این، پارچه در طیف وسیعی از اندازه ها وجود دارد. شما می توانید پارچه را در عرض سه، چهار، شش یا هشت فوت و طول تا ۳۲ فوت انتخاب کنید. همچنین می توان آن را برش داد یا دوخت تا اطمینان حاصل شود که گیاهان شما بدون توجه به چیدمان باغ یا گلخانه شما محافظت می شوند.

این توری حشره به دور نگه داشتن موجودات از گیاهان شما کمک می کند، اما همچنان به نور خورشید و آب اجازه عبور می دهد. هوا نیز به راحتی از آن عبور می کند، بنابراین می دانید که گیاهان شما محافظت می شوند و در عین حال همه چیزهایی را که برای رشد نیاز دارند به دست می آورند.

در پایان فصل رشد، پارچه را می توان به سادگی تا کرد و برای فصل بعد ذخیره کرد. نایلون بادوام نیز دوام می‌آورد، بنابراین لازم نیست هر سال نگران تعویض آن باشید.

خیاط باغ توری باغچه

توری حشرات گاردن تایلور دارای ساختار پلی اتیلن با کیفیت و بادوام است. این به اندازه کافی سنگین است که آفات را از محصولات شما دور نگه دارد، اما همچنان به اندازه کافی سبک است که بدون آسیب رساندن یا سنگین کردن آنها بر روی اکثر گیاهان قرار گیرد.

توری مستقیماً روی گیاهان یا حلقه‌های باغ، قفس‌ها یا قاب‌ها قرار می‌گیرد. اندازه سوراخ های توری کمی کمتر از ۸/۰ میلی متر است، بنابراین به اندازه کافی کوچک هستند تا از بیشتر گونه های حشرات جلوگیری کنند.

توری حشره سفید Vensovo

اگر به دنبال توری مناسب برای پوشش حشرات برای پوشاندن حلقه ها یا قفس های باغ خود هستید، به دنبال توری حشره سفید Vensovo نباشید . این توری از مواد مشبک نایلونی با کیفیت بالا است که دوام دارد.

سوراخ‌های روی توری حدود ۱ میلی‌متر در ۱ میلی‌متر هستند که اندازه ایده‌آل برای جلوگیری از هجوم حشرات است و در عین حال اجازه عبور نور خورشید، آب و هوا را می‌دهد.

خریداران اشاره کرده‌اند که این توری نسبت به سایر گزینه‌های نایلونی کمی سفت‌تر است، بنابراین بیشتر توصیه می‌کنند که از آن روی حلقه‌ها یا قاب‌ها استفاده کنید تا اینکه تور را مستقیماً روی خود گیاهان قرار دهید.

توری در دو گزینه اندازه وجود دارد: ۴ftx10ft و ۱۰ftx30ft، اما توری را می توان به اندازه های مختلف برش داد تا از محافظت مناسب برای محصولات شما اطمینان حاصل شود.

موانع حشرات مش رومی

بررسی موانع حشرات مش رومی

اگرچه بیشتر تورهای حشرات به صورت ورقه ای عرضه می شوند، اما همه باغبانان علاقه مند به سرمایه گذاری در این مقدار مواد نیستند. اگر فقط چند گیاه برای پوشاندن دارید، خریدن مواد، اصلاح آن به اندازه و دوختن آن به شکل مناسب بدون به خطر انداختن توانایی های محافظتی آن می تواند کمی دردسرساز باشد.

رومی با انجام کار برای شما این مشکل را حل کرده است. این بسته از چهار مانع توری حشرات رومی از همان مواد پلی اتیلن بادوام مانند تور حشرات مورد علاقه شما ساخته شده است، اما برش خورده و دوخته شده تا روی گیاهان جداگانه قرار گیرد.

اندازه هر کیسه توری حدود ۲.۴ فوت در ۳.۴ فوت است که برای اکثر گیاهان کوچک تا متوسط ​​اندازه مناسب است!

به آرامی کیسه ها را روی گیاه بلغزانید و بند کشی اطراف پایه را محکم کنید تا گیاه شما را بپوشاند. بند کشی باید به اندازه ای سفت باشد که دسترسی حشرات به گیاه را محدود کند اما نه آنقدر محکم که به خود گیاه آسیب برساند.

پوشش گیاهی توری حشرات شیپ

اگر کیسه های مشبکی که قبلا ذکر شد به اندازه کافی بزرگ نیستند که از گیاهان مورد علاقه شما در برابر حیوانات خانگی محافظت کنند، پوشش گیاهی توری حشرات شیپ برای شما مناسب است. این ماده از همان مواد پلی‌اتیلن مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و بادوام ساخته شده است، اما در اندازه‌های وسیع‌تری متناسب با درختچه‌های بزرگتر یا حتی درختان موجود است.

کوچکترین اندازه موجود ۴۳ x 43 اینچ است، در حالی که بزرگترین آن ۸۴ x 72 اینچ است. با وجود چندین گزینه در میان، مشکلی برای یافتن اندازه مناسب برای گیاهان خود ندارید.

این کیف همچنین از نظر سهولت در استفاده از سایرین متمایز است. این کیف دارای یک زیپ در یک طرف است تا بتوانید آن را بدون آسیب تصادفی به شاخ و برگ روی گیاه بلغزانید. هنگامی که در جای خود قرار گرفت، می توانید بند کشی را در اطراف پایه محکم کنید.

جهت اطلاع از محصولاتی مانند کود کشاورزی ، قارچ کش بیولوژیک ، کود بیولوژیک ، قارچ کش زیستی ، کود زیستی ، کود ارگانیک ، کشاورزی ارگانیک و گلخانه با رویان تیسان تماس بگیرید.

آدرس: دفتر مرکزی: کرج، سه راه دانشکده، پارک علم و فناوری پردیس کشاورزی دانشگاه تهران
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *