کشت سبزیجات در گلخانه - قارچ کش زیستی - کود بیولوژیک - قارچ کش بیولوژیک - کود کشاورزی - تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۷۸۰۸

آیا اخیراً در فروشگاه مواد غذایی شوکه شده اید؟ به نظر می رسد قیمت محصولات تازه همچنان در حال افزایش است، در حالی که به نظر می رسد غذاهای بسیار فرآوری شده همیشه در فروش هستند. تغذیه سالم در حال تبدیل شدن به یک پیشنهاد گران قیمت است. ما فرض می کنیم که پس انداز کردن پول مستلزم فداکاری است، اما وقتی سبزیجات خود را پرورش می دهید، تنها قربانی صرف زمان بیشتر در باغ است. علاوه بر صرفه جویی بالقوه در سال، محصولاتی می خورید که سالم تر از خواربارفروشی هستند و به اندازه کافی خوشمزه هستند که بچه هایتان بیشتر از آن بخواهند. در ادامه به مبحث نحوه کسب درآمد از کشت سبزیجات در گلخانه میپردازیم. جهت اطلاع از محصولاتی مانند کود کشاورزی، قارچ کش بیولوژیک ، کود بیولوژیک ، کود زیستی ، قارچ کش زیستی ، کود زیستی و آفت کش بیولوژیک ، کود ارگانیک، کشاورزی ارگانیک و گلخانه با رویان تیسان تماس بگیرید.

نحوه کسب درآمد از کشت سبزیجات در گلخانه

اینکه چقدر می توانید با رشد پول خود پس انداز کنید بستگی به این دارد که از چه کسی بخواهید. اینکه چقدر هزینه های ورودی باغبانی شما گران است بستگی به این دارد که چه چیزی می کارید، اگر از بذر یا پیش غذا استفاده می کنید، چه نوع شرایطی را فراهم می کنید و اینکه آیا آن را حفظ می کنید یا خیر.

بهترین گیاهان پس انداز پول

وقتی صحبت از صرفه جویی در پول می شود، همه سبزیجات یکسان ایجاد نمی شوند. محصولات ویژه مانند کنگر فرنگی و بامیه احتمالاً بیشتر از تولیدشان هزینه دارند و معمولاً به‌جای بازده مالی برای تازگی کشت می‌شوند.

به خاطر داشته باشید که در حالی که من از قیمت‌های متوسط ​​فروشگاه‌های مواد غذایی استفاده می‌کنم، این مقایسه مناسبی نیست. مقایسه بهتر این است که سبزیجات خانگی را با مقدار محصولی که به طرز غیرقابل مقاومتی تازه، ارگانیک رشد کرده و در آن روز از باغ چیده شده است، مقایسه کنید.

سبزیجات سالاد مانند کاهو و اسفناج سود مالی زیادی دارند. در خواربارفروشی، یک پوسته صدفی از سبزیجات ارگانیک معمولاً ۵ تا ۷ دلار قیمت دارد، اما فقط چند سنت بذر برای تولید نیاز دارد. سبزی های مخصوص، مانند آروگولا و اندیو، شما را حتی بیشتر نجات می دهد.

نکته کلیدی در مورد سبزیجات سالاد این است که به گونه های برگ دار بچسبید و هر هفته دانه ها را بپاشید تا چیزهای تازه را حفظ کنید. وقتی برداشت می‌کنید، با گذاشتن یک یا دو اینچ برگ، “برش و دوباره بیایید” و به رشد خود ادامه خواهد داد. کاهوهای سر زمان زیادی طول می کشد تا بالغ شوند و تمایل به نگهداری راب ها و دیگر موجودات دزد سبزیجات دارند.

بسیاری از محصولاتی که بازدهی بالایی دارند، عاشق گرما هستند که از آب و هوای گرمتر وارد می شوند یا در گرمخانه ها رشد می کنند، که هر دو قیمت برچسب را افزایش می دهند.

آیا دقت کرده اید که بسته های “چراغ راهنمایی” (قرمز، زرد و سبز) فلفل دلمه ای در فروشگاه مواد غذایی چقدر گران هستند؟ هر کدام چندین دلار قیمت دارند، اما با توجه به شرایط مناسب رشد، بوته های فلفل هر کدام ۶ تا ۱۰ فلفل از یک گیاه شروع کننده به ارزش چند دلار (یا کمتر اگر از بذر رشد می کنند) تولید می کنند.

فلفل‌هایتان را در گلدانی تاریک بکارید و در روشن‌ترین و داغ‌ترین نقطه‌ای که حیاط شما می‌تواند تداعی کند بکارید. آنها را به طور فراوان کود دهید و تراشه های چوب یا مالچ ارگانیک دیگری را در سطح خاک پخش کنید تا ریشه ها مرطوب بماند. اگر دوست دارید ادویه جات ترشی جات کنید، هالاپنو یا هابانرا شما را از خرید از دیوار مخصوص سبزیجات در فروشگاه نجات می دهند.

گیاهان گوجه فرنگی صرفه جویی زیادی در پول دارند، اما چقدر به گیاه بستگی دارد. یک نوع گوشت گاو بزرگ باید حدود ۱۰ گوجه فرنگی به اندازه ۱ پوند تولید کند که معمولاً در فروشگاه مواد غذایی حدود ۲ تا ۳ دلار برای هر پوند قیمت دارد.

بوته‌های گوجه‌فرنگی گیلاس میوه‌های شیرین زیادی تولید می‌کنند، اما برای درست کردن یک پوند مقدار زیادی میوه لازم است، بنابراین با وجود اینکه بهتر است میان‌وعده بخورید، در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمی‌کنید. اگر فضا دارید و می‌توانید حمایت کنید، گوجه‌فرنگی‌ها بزرگ‌تر از حد تعیین‌شده رشد می‌کنند و تمایل به تولید میوه بیشتری دارند.

اگر به سیر معتاد هستید، بیشتر از آنچه نیاز دارید برای درمان خود هزینه می کنید. سیر در فروشگاه گران است اما رشد آن آسان است.

۱.طرز کسب و کار خود را در نظر داشته باشید. اگر مجبورید سبزیجات خود را از گلخانه خود به بازارهای کشاورزان و سایر مراکز فروش منتقل کنید، مسافت و هزینه رسیدن به آنجا را در نظر بگیرید. این هزینه ها به درآمد کلی شما می خورد. درک کنید که اگر تصمیم دارید که مردم به شما مراجعه کنند، مکان بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که گلخانه شما نزدیک یک بازار بزرگ یا منطقه پرجمعیت است.

۲. تحقیق کنید و با دقت انتخاب کنید که کدام محصولات را در گلخانه خود پرورش دهید. برای به حداکثر رساندن سود، سبزیجاتی را بکارید که در زمان خاصی از سال در منطقه شما در دسترس نیستند. پرورش دهندگان گلخانه ای می توانند در هر زمانی از سال رشد کنند، که وقتی می توانید سبزیجات تازه خارج از فصل را در منطقه خود تهیه کنید، مزیت قابل توجهی است.

۳.از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید. کشت مداوم محصول با کیفیت برای سودآوری گلخانه شما کاملا ضروری است. مردم برای خرید محصول شما یا بازدید از گلخانه شما برای کیفیت سبزیجاتی که می توانند در خواربارفروشی تهیه کنند، دست به کار نمی شوند. حتی اگر هزینه بیشتری دارد، از دانه‌ها و فناوری با بالاترین کیفیت استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما همچنان برمی‌گردند.

۴.بر هزینه های گلخانه خود نظارت کنید. پس از اولین محصول خود، ممکن است از تمام پول نقد اضافی که به دست آورده اید هیجان زده شوید. اما در نظر بگیرید که چه مقدار از این پول نقد صرف رشد محصول، هزینه های مربوط به فروش محصول و هزینه های نگهداری گلخانه می شود. به شدت از پولی که می گیرید و چقدر پول برای به دست آوردن آن صرف شده است آگاه باشید. دانستن تفاوت ها کلید موفقیت است

جهت اطلاع از محصولاتی مانند کود کشاورزی ، قارچ کش بیولوژیک ، کود بیولوژیک ، قارچ کش زیستی ، کود زیستی ، کود ارگانیک ، کشاورزی ارگانیک و گلخانه با رویان تیسان تماس بگیرید.

آدرس: دفتر مرکزی: کرج، سه راه دانشکده، پارک علم و فناوری پردیس کشاورزی دانشگاه تهران

کود کشاورزی ، قارچ کش بیولوژیک ، کود بیولوژیک ، قارچ کش زیستی ، کود زیستی ، کود ارگانیک ، کشاورزی ارگانیک و گلخانه

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *